...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...terima kasih BEN ASHAARI...

0
~salam semua...
aku nk ucapkan byk2 terima kasih kepada BEN ASHAARI kerana sudi membuat review ke atas blog serba baby aku nie..actually BEN ASHAARI telah melakukan terjahan kt blog aku dah beberapa hari ( klik di sini )dan hari nie baru aku berupaya untuk tulis entri nie..mesti korang tertanya2 kan,kenape baru sekarang aku kuarkn entri nie..sebenarnya aku masih terkezut berok yg BEN ASHAARI sudi untuk review blog aku nie..aku mcm kehilangan idea untuk tulis entri tentang terjahan BEN ASHAARI nie..sbb tue aku hold dlu untuk tulis entri nie..

kat sini, aku nak akui ape yg orang cakap tentang saudara BEN ASHAARI...YA, BEN ASHAARI adalah seorang blogger yg sgt sporting, sempoi, best dan mcm2 lagi la..walaupon blog aku nie masih di tahap baby kecik sesangat, tp BEN ASHAARI masih sudi untuk singgah,wat review dan beri kata2 semangat kt blog aku nie..terharu beb..ase btol2 dihargai..lagi satu, aku nk bagitau yg aku antara blogger yg sangat meminati penulisan BEN ASHAARI.. memang tiptop entri2 yg BEN ASHAARI nie tulis..mmg x hairan la BEN ASHAARI nie ramai followers..kini, BEN ASHAARI adalah inspirasi untuk aku dalam berkarya di dunia blogging nie..aku akan rasa cam x puas hati klu sehari tak baca entri2 BEN ASHAARI..entri2 yg ditulis bukan entri2 yg kosong tanpa makna..itu yg buat aku tertarik utk membaca..

so,klu ade newbie2 yg terbaca entri aku nie,aku dengan sukarela tanpa paksaan nk mengajak korang untuk kenali insan yg bernama BEN ASHAARI nie..memang berbaloi..

kepada geng2 blogger yg masih belum join KELAB BLOGGER di facebook,ayuh semua, kita kasi gegar group tue..moh le kite weih >>>>>> klik di sini

p/s: ini bukan entri membodek @ yg sewaktu dengannye..harap maklum..





~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers