...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


Sumpah tak mau ambik dah!!!

1
Assalamualaikum W.B.T

Serius beb!!! Biaq hat nie jadi kali pertama dan yang paling last...Sumpah tak mau ambik dah...Nie btol-btol punya nie,takde main-main...Kalau aku dah cakap tak mau tue, toksah dok gatai-gatai la nak paksa aku...Tobat tak mau dah...

Nie semua MUET punya penangan...Trauma giler aku...Nasib baik dah settle semua..Tinggal tunggu result je...Nak dapat 'band' berapa nanti,aku tak peduli...Janji lulus cukup...

Kepada readers/member-member PJJ USM yang berniat nak amik MUET, make sure korang persiapkan mental dan fizikal korang secukupnya...Takut trauma macam aku...


~from taiping with love~   

1 comments:

Botak said...

everyone should aim to become a millionaire by the age of 35., ambik sesi julai 2013 ke? kalau ye, aku rasa bab ni yg ko trauma kan? hahahaha.,

rilek lah., main² aku dulu pon boleh dapat band 4.. :D

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers