...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


Aku hepi + dah tak sabaq

1
Assalamualaikum W.B.T

Kalau semalam aku dalam ketakutan dan kerisauan yang agak melampau, tapi hari nie aku berjaya bagi sedikit ke'hepi'an kat diri aku...Sebabnya....
Ahad nie aku akan ke JOHOR BAHRU...Yahoooooooooooooo!!!!!!

Dah lama aku nak sangat pegi JB nie...Bukan sebab aku nie tak pernah sampai ke JB, tapi sebab aku rindukan JB...Tempat yang pernah aku duduk untuk mencari sesuap nasi...(nie apehal ayat macam pengemis nie????)

Terima kasih la kat incik bos sebab buh nama aku dalam list untuk trip ke JB nie (padahal aku yang offer nama)...Rindu beb kat bekas kawan2 seperjuangan lama aku masa kat JB...Rindu woo nak tengok balik Terminal Bas Larkin yang suatu ketika dulu menjadi pojaan hatiku...Rindu nak pegi Danga Bay main pampe@ fun fair (ada lagi ke???)...Dan rindu nak lepak kedai makan sambil pekena kacang rebus + otak-otak kempas sebakul sementara nak tunggu makanan yang diorder sampai...Banyak lagi la aku rindu pasal JB niee...Maleh nak tulis banyak-banyak..Takut kang meleleh air mata satgi..Haru pulak (Tetiba touching pehal????)....

Pe pun, aku dah tak sabaq-sabaq nak pi JB....

  ~from taiping with love~

1 comments:

admin said...

semoga semuanya berjaaln dengan lancar bro,

salam perkenalan, Via FB

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers