...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...malam yg hampes+enjoy+happening...

0
ketemu lagi dong...huh,mlm td ampes toi..gini citernye..mlm td ofis aku der le anjuran pertandingan bowling tertutup kt dynamic bowl, danga city mall,JB..yg ampesnye, team aku dpt tempat last skali..cit..ada ka patut..dah le nama team "ULAR LIDI",x gerun lgsg (nama 'ULAR' dh gerun dh, tp nama 'LIDI yg wt spoil 2'..mmg patut la dpt no last..ayam ayam...tp byk faktor yg menyumbang kpd kekalahan team aku tue..meh aku listkn faktor2nye yerk:

1. xpenah2 aku ni men pakai bola 12 paun,tetiba plak semlm lh pakai bola 2..huk huk..cam nk terputus jari aku..

2. aku ni besa men time siang jer..tp smlm men time mlm..kire aku mengalami simptom perubahan cuaca la..(hehhehehe,lh trima ke alasan ni ek?)

3. aku ase lane tue senget sket aRr...(padehal aku yg senget..huhuhuhu..alasan lg)

4. smlm masa men xsempat nk niat la nk menang..(lagi lagi alasan daa)

pe pun,walaupon team aku kalah smlm,suasana mmg happening la malam td..semua staf2 ofis aku enjoy gile..mcm2 style baling ade..yg straight,yg swing (swing ke longkang yg plg top,huhuhuhu), yg mcm men lontar buah kelapa pon ada..hahahahaha..kepada penganjur, good job...(trimas kpd abg sanan yg bersusah payah utk memastikan tournament ni berlangsung dgn jayanya..trimas again..)

p/s: ni yg membuatkan aku ase nk g bli bola bowling sendiri nie..huhuhhuhu..klu de bola sendiri,lh teror kot..

-MAJULAH SUKAN UTK NEGARA-

~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers