...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...batu pahat,nasi goreng satay 2 cucuk,air asia,SPA...

2
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Alhamdulillah, aku dah selamat sampai kat Batu Pahat..TQ Kapten John (Air Asia) sebab landingkan aku dengan selamatnya kat airport Senai petang tadi..TQ jugak kepada HQ pejabat aku sebab sudi laburkan RM 618.00 cash tanpa hutang untuk terbangkan aku mai Johor..Hohohoohoohoho..Sedap jugak nasi goreng satay 2 cucuk yang aku tibai masa dalam flight tadi..Ngade-ngade sungguh, flight sejam je, tapi sibuk nak melantak..Nak wat camne,meal pun disponsor..Tibai aje la kan..Aku tak mintak ye..Orang kasik,aku ambik..Untungkan keje gomen..Hah,ape lagi geng,jom isi borang SPA online ramai-ramai ye..Tue pun kalau korang nak merasa makan nasi goreng satay 2 cucuk Air Asia..Hahahaha..
Tue jelah entri aku malam nie..

Nak isi borang permohonan SPA, klik sini ------------------> SPA



~air mineral dan air oren yang aku tak sempat nk minum masa dalam flight tadi..Sebab straw takde..






~from taiping with love~

2 comments:

GT said...

pergh dpt mkn free

5zal said...

GT: aku tak mintak,diaorang yg servekan kat aku,aku telan aje lah

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers