...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


5 hari raya

0
Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah, dah 5 hari kite beraye..Ada tak yang sakit-sakit perut akibat overdose time makan? Gerenti ramai punya lah..Aku dan family,Alhamdulillah tak terjebak dalam peristiwa sakit-sakit perut nie..

Tahun nie rase macam pendek je masa untuk aku dan family nak pegi beraye rumah saudara-mara dan kawan-kawan..Sedar-sedar dah petang..Adakah sebab aku tak pandai rancang jadual untuk beraya atau bumi nie dah berputar makin laju????Paling nyampah tue,esok last day cuti..Lusa dah nak kena masuk balik ofis..Nak tambah cuti lagi seminggu boleh???

* mood barai je *


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...