...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


Kembali conteng-conteng...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Sekian lama tak conteng-conteng kat sini,tetiba hari nie gatai tangan nak menconteng... Sekarang nie waktu sibuk aku... Kat ofis macam-macam kerja...Tambah pulak dengan assigment yang dah banyak..Tapi baru siap 1 aje pun....Takpe,pelan-pelan kayuh orang cakap...Tapi pelan-pelan pun, sebelum November nak kena kayuh bagi sampai jugak le..Sebab nak assignment tue nak kena submit bulan November nie...Dah lama tak jadi student, bila kembali ke alam tue, huru-hara jugak jadinya...


~from taiping with love~



0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...