...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aku BERAZAM...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Tak terlambat lagi kot kalau aku nak citer pasal azam tahun 2011 kan..Orang lain dah post citer pasal azam 2011 lama dah,aku nie baru hegeh-hegeh nak berazam..Nak buat macam mana,aku baru je pon shortlisted kan azam yang bagi aku realistik untuk aku capai tahun nie..At least, ade jugak kan azam aku..


Aku dengan ini BERAZAM untuk :

# tangkap sebijik DSLR Nikon..Boleh dapat D3100 pun dah cukup..



# tingkatkan ekonomi keluarga dan menebalkan poket aku nie dengan duit berkepok-kepok..



# jadi papa terbaik untuk my little princess...



# jadi hubby terhangat dan terbaik dari ladang untuk my beloved wife..

*Semoga aku mampu capai azam nie..Insyallah..




~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers