...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...my 1st entry for 2011...

2
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Tahun 2011 dah masuk hari ke -10 hari nie...Orang lain pakat dah belambak-lambak dah tulis entri..Aku pulak, nie ler 1st entri aku untuk tahun 2011..Hahahahahaha..

Untuk pembuka tirai 2011 nie,aku bagitau yang my princess, Nur Arissa Amani dah berusia 2 bulan...Hehehehehe...Maknanya kat sini, dah 2 bulan rupenya aku bergelar Papa Amani..Sangat teruja ok..Actually semalam sebenarnya my princess tue genap 2 bulan..Dan yang paling mengujakan aku, Amani dah pandai respon tau bila kita bercakap dengan dia..Siap sengih-sengih lagi nampak gusi takde gigi..So sweet...Memang betul lah orang cakap, ada baby nie memang best..Dan sekarang, aku dan wife alami sendiri ke'best'an ada baby nie..

Sempena Amani dah masuk 2 bulan nie. aku sebagai papa dengan seronoknye telah belikan Amani stroller..Bukan ape,nanti senang sket aku nak bawa Amani gi jalan-jalan kt Tesco, Taiping Sentral..Lagipun, Amani sekarang nie semakin semangat badan dia..Dah 4kg++..Dah terasa lenguh tangan beb bila dukung dia..Aku belikan stroller tue bukan sebab aku malas nak dukung Amani,ok...Aku just nak bagi keselesaan kat my princess tue masa nak gi jejalan..Senang sikit Amani nak tido dan bergerak kan bila dalam stroller..Buat masa nie, wife aku tengah ajar Amani untuk biasakan diri duduk dalam stroller tue..Kirenye Amani macam terkena kejutan budaya sket la..Sebelum nie asyik kena dukung je bila kluar jalan-jalan,tetiba kena duduk dalam stroller pulak..Hopefully Amani suka duduk dalam stroller tue..Mahal tau papa beli!!!!

~Amani masa majlis berendoi pada 25 Disember 2010~
*time nie kepala Amani masih belum digondolkan lagi



~from taiping with love~

2 comments:

cik.shabah said...

alololo,mata amani bulat la !hu3 ;)

nabilah_2908 said...

alahai..comelnya amani.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAKAN-MAKAN SEPENA AJL25

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers