...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...komen aku untuk AJL ke-25...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Rasenye malam semalam ramai yang duduk depan tv layan Anugerah Juara Lagu yang ke-25 kan..Dan juaranya pon seantero Malaya dah tau..Nak komen sikit la pasal AJL nih..Ringkas dan padat..

Ana Raffali
~ Bagi aku, persembahan Ana memang best..Siap ade hantu beb..Tapi macam tak cukup strong la untuk jadi juara AJL..Nak buat macam mana,dah rezeki Ana malam tue..Congratz!!!

Bunkface
~ Indie band yang satu nie memang feveret aku..Walaupun lagu Extravaganza aku memang dah bajet takkan leh menang, tapi yang penting performance mantap...Thumbs Up!!!!

Faizal Tahir
~ Dia nie yang bagi aku patut menang..

Hujan
~ Performance biasa-biasa je..

Adira
~ Sangat comel dengan dress yang dia pakai...Lagu tue biasa je..

Stacy
~ Hah, yang nie memang aku minat..Dah le cute, dance tip top..Rasenye best performance patut dapat kat Stacy..

Hafiz
~ Tak nafikan vokal Hafiz memang best..Gimik pun sempoi gak..Tapi dari mula-mula Hafiz kena tembak aku dah tau tue gimik je..

Syahir
~ Nothing interesting..TQ..

Black
~ Vokal tak payah cakap..Best!!!!

Meet Uncle Hussain
~ Boleh tahan la performance diaorang nie..Vokal power Black yang jadikan diaorang mantap..To Taja, nice song bro!!!

A.P.I
~ Aku suke dengan gabungan indie band nie..Tue je yang aku suke pasal A.P.I nie..

Tomok
~ best la jugak performance dia malam tue..Kire tahap aku leh layan jugak la..




~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers