...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


Wasiat Seorang Pejuang

2
Assalamualaikum W.B.T

Hari nie aku bukak lagi youtube...Kali nie aku search perkataan 'Bridged Al-Qassam'...Pasti korang tau serba sedikit tentang Bridged Al-Qassam nie kan...Tentera elit pejuang Hamas di bumi Palestin...Yang kini sedang berjihad menentang Zionis Laknatullah...

Entri kali nie bukan untuk mengupas atau aku nak cerita panjang lebar pasal Bridged Al-Qassam nie...Cuma aku terpanggil untuk share sesuatu yang aku jumpa masa aku dok layari youtube pasal Bridged Al-Qassam..

WASIAT PEJUANG IZZUDIN AL-QASSAM - Mahmud Awwadh Abu Karkut

Mungkin ada antara korang yang dah pernah tengok apa yang aku nak sharekan nie...Tapi, kepada readers yang masih belum berkesempatan, apa kata luangkan sikit masa korang untuk hayati setiap baris wasiat dari seorang pejuang telah serahkan seluruh jiwa dan raganya untuk berjihad di jalan Allah...Allahuakbar!!!


Klik utk MENDENGAR 


  ~from taiping with love~

2 comments:

Khair said...

Wasiat seorang pejuang.

Moga kita menjadi pejuang Allah.

Hidup mulia atau mati syahid!

Unknown said...

According to Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason women in this country live 10 years more and weigh on average 42 lbs lighter than us.

(And realistically, it is not related to genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING around "HOW" they eat.)

P.S, I said "HOW", not "what"...

TAP this link to reveal if this quick questionnaire can help you unlock your real weight loss potential

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers