...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...aku bukan saje-saje je nak biar jadi macam nie...

0
Kesian gile dengan blog nie..Dah macam tak bertuan..Bersepah,bersawang, dah macam hampeh je..Tue la, dulu orang ade blog, ko nak jugak ade blog..Hegeh-hegeh..Sekarang tengok, dah macam hape ntah blog ko nie FAIZAL oiiiiii !!!!

*sedang mengutuk diri sendiri

Tapi,

Aku bukan saje-saje nak biar blog aku nie jadi macam nie..Tapi, aku macam hilang semangat pulak dah nak menulis..Padahal, macam-macam yang berlaku dalam hidup aku nie..Tapi, aku tak mampu luahkan dalam bentuk entri..Tak tau kenape? Tetiba je aku rasa macam aku nie dah tak reti nak menulis pulak dah..

Walaupun blog nie takde entri-entri latest, tapi aku tetap jenguk blog aku nie tiap-tiap hari..Rasa sayang masih menebal lagi kat blog merah aku nie..Susah payah tau aku create blog nie..Cuma sekarang nie,blog nie nampak kurang berseri sikit la..

Insyallah,aku akan bangkit dengan semangat baru untuk terus berblogging..



~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...