...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...selangor vs kelantan, korang pilih sape?...

2
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Kepada semua kaki bola,tangan bola,kepala bola sekalian,jom pakat ramai-ramai layan bola malam nie..Bukan game EPL @ Champion League, tapi TM Piala Malaysia beb..Peringkat suku akhir..


Game yang paling dinanti-nantikan mestilah pertemuan antara SELANGOR VS KELANTAN..Hah, citer pasal game Selangor vs Kelantan nie kan,tadi masa dok menggali isi perut en.google,aku terjumpa gambar nie..



Hah, bila masa pulak PAUL si sotong kurita wat ramalan nie? Adakah super impose semata-mata?..Tak kire la super impose ke hape ke, jom kita tengok ramai-ramai game malam nie..Adakah tepat seperti yang diteka oleh Paul?

p/s: aku pilih Selangor menang malam nie..Hahahahahaha, gerenti si Paul disambal sotongkan oleh penyokong Kelantan la esok pagi..




~from taiping with love~

2 comments:

Unknown said...

aku tak tau ape2 pasal bola tapi yang aku tau laki aku mesti sokong klate, mlm ni ke? mesti dia tgk kat luar, so leh la aku layan citer lain, hahahah :)

Ct Arina said...

kes bomoh ni..huh nyampah aku!

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers