...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...kini semakin hampir untuk bergelar...

4
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Masanya hampir tiba..
******
Aku semakin berdebar menanti detik itu..
******
Apa yang aku harapkan..
******
Agar semuanya berjalan dengan lancar..
******
Dilindungi dan dirahmati oleh Yang Maha Esa..
******

Buat isteriku tersayang..
******
Terima kasih di atas pengorbanan ini..
******
Hanya Tuhan Yang Maha Esa sahaja mampu membalas pengorbanan sayang ini..
******

Kini..
******
Sedang menghitung hari..
******
Untuk bergelar..
******
PAPA dan MAMA..
******



~from taiping with love~

4 comments:

Anonymous said...

wahhh..tahniah abg...
gud luck utk akak...
jgn nervous2 taw both of u...
nnti gtaw ira yer ape name baby tuh!!!
congrats again!!

Unknown said...

yeahhhh bro! :)

THE GREEN said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

simple post la bro..but still meaningful..saya pun dah bgelar papa. so, welcome to da club la..always be a good parents and leader in ur family...

Anyway kalau ada masa, silalah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

Ct Arina said...

tahniah beb!
~_^

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers