...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...dah 10 hari dah...

2
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Hari nie genap 10 hari usia puteriku tersayang, NUR ARISSA AMANI...Still kena lagi penyakit demam kuning..Last skali check ( semalam ) demam kuning tue reading dia 10.9..Esok kena bawak pegi check up lagi..Hopefully drop le reading tue..

Semalam puan misi a.k.a nurse datang rumah aku untuk timbang Amani..Dah 3kg berat Amani..Agak terkejut beruk jugak le puan misi tue..Sebab Amani lahir berat just 2.31 kg..Baru 9 hari dah meningkat ke 3kg..Puan misi cakap mungkin hospital salah timbang berat Amani masa lahir hari tue..Entah le..Yang penting, Amani aku sihat dan makin membesar..

Semalam aku dah start kerja pon..Kire malam tadi aku tido sorang-sorang le..Al-maklum le,aku nie dok bujang kt Butterworth..Dah 2 minggu tido kat rumah sendiri,ase tak boleh plak tido malam tadi..Teringat kat Amani pon ada..Camni rupenya perasaan jadi seorang daddy ek..

Tepat pukul 5 petang tadi,laju je aku pegi punch card..Dah tak sabo-sabo nak shoot balik Taiping,nak tengok Amani dengan mama Amani..Rindu woo kat 2 orang tue..Balik rumah kejap packing baju 2-3 helai,start kereta,terus pecut balik Taiping (110 km/j je ye aku pecut)..Ngam-ngam sejam,aku dah sampai exit Kamunting Utara..Hohohohohhoo..Hati manyak suka maa..

Dalam hati dok nyanyi-nyanyi riang...

"Amani, papa dah balik!!!"


~from taiping with love~

2 comments:

@fitridzulkifli said...

oh oh. nyanyi lagu ape dalam hati tuu. hahaha

Unknown said...

ECECE..SUKA DIA EK NK P TGK AMANI

EH JNGN LUPA TGK SINI

http://www.alinaclover.com/2010/11/keputusan-ga-alinac-membership_10.html


ISI BORANG EK~

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers