...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...nur arissa amani, puteri hati papa dan mama...

3
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Yang Maha Esa di atas kurniaan yang teristimewa untuk aku dan isteri tercinta..

Tepat jam 2.35 pagi, 9 November 2010, puteri hatiku NUR ARISSA AMANI telah selamat dilahirkan...Alhamdulillah,segala penantian selama 9 bulan telah berakhir..

Terima kasih kepada keluarga dan sahabat-sahabat yang telah mendoakan keselamatan dan kesejahteraan isteri dan puteriku...

Untuk tatapan semua, aku uploadkan beberapa keping gambar puteri cinta hatiku...


~from taiping with love~

3 comments:

Unknown said...

uhuhuhu! tahniah, baru aku ingat nak letak nama anak no.2 aku arissa, ekkeke :)

Unknown said...

tahniah!!! tahniah!!!

Ct Arina said...

comel wey.
macam aku.
oh amani~
haha =D

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers