...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aduhai ADAMAYA...

1

adoi..adoi..tetiba plak aku ase rugi+nyesal..sebab APO?..sbb x layan citer ADAMAYA kt tv3..camne la aku selaku peminat drama2 melayu nie lh x tgk citer yg sebest ADAMAYA 2?..hairan sungguh la..

sebelum ni,wife terchenta aku mmg de ajak aku layan citer nie..tp aku leh plak wat dekkk je..wife terchenta aku 2 mmg peminat setia siri nie..smlm telah bermulanya sesi rugi+nyesal aku nie..lps balik kje aje smlm,aku pon dok la lyn citer kt tv3..tepat jam 6.30 ptg,maka muncullah siri kegemaran ramai nie..aku pun disebabkn kt cenel len xder citer best,aku pun layan la tgk..nk jugak tgk pesal ape siri ni jadi kegilaan ramai skrg..rupenye lepas tgk,aku pon jadi gila gak upernye..nyesal sungguh x tgk siri ni dari mula..upernye citer dia best..walaupon just citer cintan-cintun je mcm drama2 yg len,tp plot citer dia menarik bangat..mmg sepadan btol la hero n heroin citer nie..tp yg paling aku ske tgk, mestila heroin dia..sapo lagi klu bukan LISA SURIHANI..adoiyai,comey sungguh ciptaan tuhan yg bernama LISA SURIHANI nie..bertuah tol le sapo dpt wt dia jadi bini..(aku mmg dah xde can la kn,sbb WIFE TERCHENTA tetap dihati)..

so,bermula dari semalam,aku bertekad utk layan citer nie..ke'best'an citer nie dpt aku rasakan sama mcm citer NUR KASIH yg penah hot kt tv3 x lama dlu..so, kepada yg xpnh tgk siri ADAMAYA nie,aku ase bek korg tgk..takut nanti korg nyesal+rugi cam aku je..bak kata slogan celcom, "berbaloi-baloi" klu korg tgk citer nie..seyes beb..

~from taiping with love~

1 comments:

Nurul Ayu said...

yup...cita ni sangat best...heroin pon cun...x dinafikan...=)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers