...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...yes,akhirnya berjaya...

2
yahOooOO..setelah bersusah payah,akhirnya dpt gak aku letakkn iklan NUFFNANG kt blog aku nie..disebabkan aktiviti nie, 2 ari aku xsempat nk postkn pe2 entri..kire on laptop jer,trus aku study camne nk pasang iklan nuffnang nie..setengah nk gile aku dok ikut panduan camne nk pastekn code nuffnang 2 kt blog aku..kire nek berpusing 2-3 kali gak le biji mata ni..huhuhuhuhu..biasa la budak baru blajo..tp xpe,bila dah berjaya,ase berbaloi-baloi (cam iklan celcom plak)..2 ari beb,siang+malam aku berusaha tau dak..sampai nek bising la wife terchenta aku tue..anyway,trimas nk ucapkan kt schoolmate aku, ieda..sbb dia la yg bg info+guideline kt aku pasal nuffnang nie..kini,aku dah bersedia balik nk entri post2 yg menarik..tunggu ye..

p/s: AL-FATIHAH untuk Allahyarham Abdillah Murad @ Achik Spin yg telah dijemput kembali ke rahmatullah pada 17 April 2010..semoga rohnya dicucuri rahmat..

~from taiping with love~

2 comments:

NomborSebelas said...

tahniah beb berjaya install nuff :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

~ ALIEN ~ said...

wow! tahniah! usaha tangga kejayaan...mcm aku bt iklan nuffnang statik x bergerak kat kiri blog aku dulu...(^_^)

http://wordz-space.blogspot.com/2010/03/iklan-nuffnang-versi-aku-statik.html

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers