...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...pesal la ramai benci + xske + nyampah kat Man.United??...

0
merujuk tajuk di atas,apakah sebab musababnye la ramai betol yg xske+benci+nyampah kat Man.United?...tp sebelum tue,ingin dinyatakan dengan jelas di sini bahawasanya aku nie antar fans MU..aku pon ade gak le ase nyampah kt team2 yg len..tp xle semenyampahnye fans2 dari team len kt MU..mcm fans real madrid,chelsea,arsenal,barca...
sebagai contoh la kn,aku amik di kalangan kawan2 aku..kan baru-baru ni MU bleh plak tersingkir dari peringkat suku akhir champion league,fuh fans2 team len,bukan men lg bersorak suke giler..klu kt wall facebook aku tue,sakan giler diorg dok komen pasal kekalahan MU (dgn erti kata len kutuk la)..tue blom kire yg siap upload gambo lambag MU kena pangkah (siap tagkn kt aku plak 2)..hmm,nak kata MU byk star player,xder la sgt aku ase..tp mungkin sebab reputasi ngan rekod cemerlang MU yg wat org jeles kot..hahhahaha,maleh la nk ckp,MU mmg power...
so,akhir kata,kepada team2 yg len tue,hope korg leh pulun this season k..angkat seberapa byk cup yg korg nak...sbb next year Man.United nak tapau semua cup...MU GLORY MU...

p/s: seb bek world cup open utk country je,klu x gerenti MU tapau gak ler..hahahaha

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers