...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aduhai nasi goreng paprik...

5


hampeh2..ari nie lh plak terlewat bangun tdo..huhuhuhu..mengelabah bewak aku masa bgn td..tgk2 jam dah kol 8.00 PAGI..OMG..dengan penuh kelajuan n kekalutan aku masuk bilik mandi..ari nie aku mandi dgn kadar ekspress ye(tp ttp menten wangi k)..

huh,smlm terjadi sesuatu yg aku x berapa berkenan+nyampah+xpaham pesal benda camni lh terjadi..MAKANAN YG DIORDER LAMBAT SAMPAI..sedangkan time tue xder customer len selain dari aku n da geng..pada kejadian tersebut,dgn penuh bernafsu aku order nasi gorng paperik + kopi 'O'..ofismate aku yg len oder char koteaw..setengah jam telah berlalu....ofismate aku yg len dah tersandar kekenyangan..aku plak?????...kembang kecut kembang kecut idung tahan lapa..arghhhhhhhh..lapo weiiiiiiiii!!!..aku cukup sakit ati klu bab2 tahan lapa nie..pesal la nasi aku xsampai2 lagi?..kt dapur plak,aku tgh tukang masak dia mcm berperang dah..ketung ketang bunyi..ntah ape dihentaknye aku pon xtaw..aku xpeduli le dia nk hentak ke ape ke..yg aku kesahkn MANA NASI GORENG PAPRIK AKU???!!!!..disbbkn nafsu amarah telah menjelma,aku tny la kt pelayan restoran tue mana nasi aku..dia leh jawab kt dapur org xcukup...padahal aku tgk kt dapur dia de 2 org tukang masak..same je cam kedai org len..xkn le kedai dia pakai 5 org tukang masak kot..aku xlh trima toi alasan 2..ingt kedai dia kitchen hotel ke?..ceh..sakit ati toi..akhirnya setelah 45 minit, br aku dpt melantak nasi goreng paprik yg aku order td..1 pertanyaan aku utk korg yg baca entri nie,

45 MINIT DIPERLUKAN UNTUK MEMBUAT SEPINGGAN NASI GORENG PAPRIK..ADAKAH IANYA RELEVEN??..


~from taiping with love~

5 comments:

Unknown said...

lama betoi! kalo aku dah blah dah tapi kalo nasi padprik dia sedap tak pe..sedap tak weh?? :)

Ayako A. said...

tak relevan langsung.
45 minit tunggu?
kalau saya la,
dah lama baling meja.

Abd Rahim said...

lamanya 45 minit....klu saya masa tu dah habis makan dah....

abangfaizul said...

45minit tu campur sembelih ayam, tanak nasi, potong bawang... hahaha

Anonymous said...

sedap x nasi goreng tuh??
kalo x sedap mmg membazir mase la....huhuh

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers