...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aku dan futsal...

1
eeeyahhhhhhhhhh!!! uiks, cedap toi ngeliat pagi2 nie..anyway,gud mornink 2 my self..wake up pejey!!! mlm td dpt tdo dgn penuh nikmat sal bdn penat gile..actually mlm td aku n da geng playing futsal maa..tp smlm just men sesame kitaorg jerk..nk mantapkan persefahaman le katakn..(mantap keRrR????)..biasanye team aku slalu men frenly ngn team2 len kt area kempas nun..bukan nk eksyen+blagak le,tp byk beno team len yg berhajat nk men ngn team kitaorg..huk huk huk..sekali sekala ase cam power pon ader..huhuhuhuhu..tp yg bestnye smlm aku dpt men jadi striker beb..huhuhuhuhu..nikmat tol ase dpt melepaskan rembatan (walaupn xle laju mane pon)..pasal ape aku cakap best? pasal dlm team aku nie,posisi tetap+forever aku = GOAL KEEPER...so bile skali skala dpt men striker, mmg ase nk muntah hijo pon ade..kah kah kah..pdn muka den..klu setakat men sesame teammate,dpt le aku ase sepak bola laju2..tp klu udah frenly match,jgn harap le..dr umah lg dah diorg suh aku pakai glove..ada ka patut?..tp xpe,aku ni insan yg REDHA+PASRAH...
hah,1 benda yg best smlm masa aku men futsal..time tgh beraksi hebat smlm, tetiba muncul segerombolan gadis2..peeeewiiittttttt!!! peh,diorg nk men futsal beb..caya la..baru skrg aku sedar yg awek2z kt m'sia ni semakin maju..peeewwiiittttttt!!..pe lg,pria-pria terhebat team aku pakat nk tnjk skill la (termasuk le aku)..skill yg xpnh aku wat selama idop di alam fana ni pon lh jadi plak mlm td..miracle btol la..hahahahahaha..untok memantapkan lagi miracle aku pada mlm 2,aku kembali bertugas sebagai goal keeper..pe lg,mmg aku beraksi ala2 edwin van der sar+iker cassilas+dida..(bleh ke korg bygkn camne la gamaknye aksi aku kn???...!!!)tp kan,sedikit komen pasal gugurl yg men futsal tue..diaorg men futsal mmg enjoy tahap gaban la..seyes beb..mengelecek sambil ketawa terbahak2..bley?..aku pon x pasti le pe yg lucu+funny sgt tuh..tetiba plak aku terpikir diorg ni tgh men futsal ke tgh tgk raja lawak?..hahhahahahahahaha mcm2 hal la...pe pon,aku respect la kt diorg coz berani utk mencoba sukan futsal nie..peeewiitttttt!!!! keep it up gurlz..yehh..

...akhir kata,"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"...

~from taiping with love~

1 comments:

aMm said...

follow my blog..
dapatkan tips2 menarik di

http://storyaboutmuhaimin.blogspot.com/

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers