...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...part 4 : countdown to my 1st ANNIVERSARY...

1
"berdebar jantung ku, bila ku sebut namamu AH AH AH!!"..hehehe,layan dangdut amalina la plak..huhuhuhuhu,detiknya hampir tiba.. 1 MEI bakal menjelma ESOK!!!..aku teeeeersangat le teruja dengan tarikh 1 MEI nie..malam nie jam 9.45 malam,aku akan mulakan perjalanana untuk menuju ke detik bersejarah untuk aku n WIFE TERCHENTA..persediaan utk menyambut 1st ANNIVERSARY aku telah aku mulakan..dan kejap td,akak aku dah mesej cakap barang yg aku order KHAS utk ANNIVERSARY aku 2 dah sampai..hehehe..ati manyak suka maa..hopefully t WIFE TERCHENTA aku tue ske ngn benda yg aku order nie..pe pun,semoga aku dapat sampai ke kampung halamanku yg TERCHENTA (taiping le,mana lagi) dgn selamat..AMIN..

p/s: ari ni dtg kje,badan je masuk ofis,otak dah sampai kampung dah pun..huhuhuhu..xsabo nk balik dah nie wei..


~from taiping with love~

1 comments:

said...

hepi enibeseri bro...kim salam kat akak [wife]

hehehhehe

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers