...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...happy ANNIVERSARY to me n wife terchenta...

4
ALHAMDULILAH, akhirnye detik yg aku nk WIFE TERCHENTA tunggu telah tiba..DETIK 1 MEI..pada tarikh keramat inilah setahun yg lalu, aku telah selamat disatukan dgn WIFE TERCHENTA..hmm,pejam celik,pejam celik,tarikh 1 MEI menjelma lagi..menandakan genaplah sudah SETAHUN usia perkahwinan aku..YAHOOOOOO!!!!!..ini juga bermakna dah setahun jugaklah aku telah harungi hidup ni dengan status SUAMI..alhamdulilah,perkahwinan ini berjalan lancar untuk aku n WIFE TERCHENTA..hopefully keadaan ini sentiasa bersama kami buat selamanya..INSYALLAH..

ok2,kepada yg ade folow entri 'COUNTDOWN TO MY 1ST ANNIVERSARY' dari part 1 sampai le part 4,(ade ke yg folow?..huhuhuhu),mesti nk taw kan ape yg aku plankan utk celebrate ANNIVERSARY aku tue..so, untuk tatapan semua, inilah dia ape yg aku rancangkan tue..


huhuhuhuhuhu,ok x korg rase?..adoi segan la plak tunjuk..hehehehehe..tp yg penting WIFE TERCHENTA aku ske ngan decoration yg aku buat tue taw..samada korang nk taw ke idak,aku x peduli..aku nk gak citer pasal decoration aku tue..hahahahaha..decoration yg tertulis nama 'faizal' n 'ayu' tue sebenarnye COKLAT..nyam3..trimas kepada farihah a.k.a ayang yg telah bersusah payah menyiapkan coklat tue utk aku..yg love warna merah tue sebenarnya kertas caler-caler warna merah..hehehehe..cadang mula2 nk guna kelopak bunga ros,tp pikir2 makan modal la plak..yele,aku nk wt something yg cantik n unik,tp kos rendah(jimatkn aku nie)..so,aku pon gunakan le kertas caler-caler warna merah utk ganti kelopak bunga ros 2..dan hasilnye seperti gambo kt atas..yg kt tengah2 love tue pon coklat sebenarnye..(tgk gambo kt bawah nie ye)..


malam tue aku n WIFE TERCHENTA layan CANDLE LIGHT DINNER dengan menikmati PIZZA HUT n YONG TAU FOO..(ni request dr wife aku,dia tingin nk makan benda nie..maklumla org preggy la katakan)..huhuhuhhu,sedap giler..tp sori la,pic masa makan x amik,sbb xder post2 yg mengancam pon nk ditunjukkan kt korg..ampun ye..

pe pun,aku hepi sgt sebab decoration yg aku nk wat tue terhasil dgn indahnya dan yg paling penting WIFE TERCHENTA aku SUKA!!!! yabedabedoooooooooooooo...


~from taiping with love~

4 comments:

Ayu Zan said...

bestnya...selamat ulang tahun perkahwinan..

5zal said...

macih ayu..hehehe

Unknown said...

yeahhh!!! waa..ko sudah leas, aku ni dok memikirkan apekah nak buat 16 mei ni, hahhaa!! epi eniberseri tuk ko ngan isteri :)

Jasmine said...

waa sweet nye..huhu..suke tgok korang hepi..bgus2..

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers