...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...abah...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Aku nak cakap kuat-kuat nie..Bagi semua orang dengar..SELAMAT HARI BAPA, ABAH..Ucapan khas dari aku sebagai anak kepada seorang bapa yang sgt aku kasihi, hormati dan sanjungi..Kat sini,aku dengan bangganya nak bagitau EN. AHMAD BIN NAPIAH adalah nama ABAH aku..

Terima kasih atas segalanya, ABAH..

Terima kasih kerana bisikkan kalimah azan di telingaku 26 tahun dulu masa mula-mula anakmu ini keluar melihat dunia


Terima kasih atas segala pengorbanan dan susah payah dalam besarkan anakmu ini

Terima kasih di atas kasih sayang dan perhatian yang diberikan semasa membesarkan anakmu ini

Sesungguhnya ABAH, Insyallah anakmu ini akan berusaha membalas segala jasa dan pengorbananmu

Ketahuilah ABAH, anakmu sentiasa mendoakan kesejahteraan dirimu dunia akhirat

...Aku sayang ABAH aku...


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers