...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...tinggal lagi 26 hari je lagi...

1
salam semua...
hari nie 1 Jun 2010..semua orang dah tau kan..hehehehe..sape yg tak tau 2,mmg trok la..tp kan,kini hanya tinggal 26 hari je lagi aku akan berada di bumi johor bahru nie..dah x lama dah kan..mesti korang tertanya-tanya kan,nape 26 hari?..sebenarnya aku dah dapat posting tempat kerja..yahooo...seronoknye..akhirnya permohonan aku untuk berpindah telah diluluskan oleh pihak atasan..1 Julai nie aku akan mula bertugas di Pulau Pinang..lebih spesefik sket Butterworth..yg lebih menyeronokkan,aku akan lebih dekat dengan wife terchenta aku..yahOoooo lagiii...!!! dah xpayah nek bas berjam2, sakit2 badan, berabis duit kayakan tokey bas ekspress semata-mata nk balik jenguk wife aku kt Taiping nun..Alhamdulilah..syukur kepada Yang Maha Esa..

Klu diikutkan,aku kena lapor diri kt Pulau Pinang 7 Jun nie..maksudnya isnin minggu depan..uiks,mana sempat beb..yela,nak angkut barang lagi,nak cari rumah lagi..kerja kt ofis nie pon byk yg x settle lagi..xkan nk blah mcm tue je kan..aku sebagai pekerja yg dedikasi dan komited xkn buat mcm tue..aku akan pastikan semua urusan aku kt cnie dah settle baru la aku akan pergi dengan hati yg tenang..cewahh..oleh itu,aku pon dah buat satu surat penangguhan lapor diri..so,skrg nie aku tgh sibuk siapkan semua kerja-kerja aku yg masih x settle kt ofis nie..xder la byk sgt..

Klu ikut planning aku, 26 Jun nie aku nk bawak wife aku dtg JB nek kereta untuk angkut barang-barang aku kt cnie..nie kire pakej jalan-jalan jugak la untuk wife aku..wife aku mmg dah lama teringin nk gi jalan-jalan jauh nek kereta..asenye dari Taiping ke JB cukup jauh kan..hehehehe..

p/s: sekarang nie hari-hari aku dtg ofis dengan senyuman..hehehehe..hati manyak senang maa sekarang!!!



~from taiping with love~

1 comments:

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

alhamdulillah.dah semakin dekat dgn wife =)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers