...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...my 3rd award...tQ!!!!

3
salam semua..
Taraaaaa..my 3rd Award..


1st,TQ very much to Cik Iera kerana sudi kasi award nie kt aku..TQ dik..

Ok,skrg nie aku nk jawab tag pulak..

1.Adakah anda happy sekarang?
...hahaha...aku nie sentiasa je happy...

2.Kenapa anda Happy?
...sebab dapat posting..happy happy happy...

3.Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
...mestila duit...confirm happy...

4.Pernahkah anda menerima tag??
...pernah…

5.Nyatakan warna yang anda suka.
...biru,coklat hijau...

6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.
7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.Tulis panjang bejela pon takpa.
...mereka adalah insan-insan yg sudie jadi followers blog picisan aku nie n ada jugak aku jadi followers mereka...

8.Adakah anda happy dengan apa yang ada?
...boleh la...tp klu boleh,nk lagi happy...


~from taiping with love~

3 comments:

Ct Arina said...

wohoo! aku d tag!
haha^^

attyfir said...

tq faizal

5zal said...

atty:welcome..hope awk selalu hepi k..
arina:wah gelak beso ko ek..hepi le tue

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers