...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...hah sudah,dia nak mai dah..

3
salam semua..
Adoi wei,aku serabut nie..klu bak kata kawan aku masa kt poli dlu,'serabut melo'..pasal pe aku serabut melo?..sebab 'dia' dh nk mai dah..haru-haru..'dia' nie klu datang,aku mmg menyampah..suka bagi huru hara..tue yg aku x berkenan tue..ase nk penampaq je..

Tp dalam dok menyampah-menyampah,ase nk penampaq tue,aku sebenarnya dah lama tunggu 'dia' nie..lama wei tunggu..4 tahun beb..lama kan..klu aku ade anak,kire anak aku tue dah teror la baca ABC123..tp 'dia' nie bila dtg je,bukan nk jumpa aku siang-siang..tengah-tengah malam baru la kalut nk kacau aku..x paham ka time aku nak tido?..bertimbang rasa la sket kan..tp mengenangkan aku ni jenis x suka menghampakan,aku layan je walaupon mata rasa cam ada gam..tp, dah la aku sanggup bersengkang mata, boleh plak 'dia' suh aku lepak 2-3 jam..klu time tue pukul 2-3 petang, xpe la jugak kan..nie pukul 2-3 pagi beb..agak2 la..tue xpe lagi,klu weekend aku xde hal, ni ajak lepak sampai 2-3 pagi time hari biasa plak tue..dah la esok aku kena punch masuk keje kol 8 kt ofis..siot toi la 'dia' nie..ase nk terajang je...

Walaupun aku terajang ke,penampaq ke, 'dia' tetap nk dtg temankan aku start 11 Jun nie..nak tak nak,aku redha aje la..nak buat mcm mana lagi kan..

Akhir kata, aku nk kenalkan 'dia' nie kt korang semua.. 'Dia' lah FIFA WORLD CUP 2010 - AFRIKA SELATAN


~from taiping with love~

3 comments:

attyfir said...

hehehe..dah teka,.dah mesti worldcup..

Anonymous said...

beriya bace...
skali world cup...hehhee

Ct Arina said...

yakssss faizal poyo!
haha^^

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers