...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...last entri di JB...

1
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Khamis sudah hari nie..Hmmm, esok adalah hari terakhir aku kt JB nie..Tengahari tadi aku dah pun hantar motor aku ke stesyen keretapi untuk diposkan ke Butterworth..Kena charge RM 123.30..Rupanya hari nie baru aku sedar pos motor guna keretapi lebih murah dari pos guna servis pejabat pos..Masa aku hantar motor aku nie dari Taiping ke JB tahun lepas, klu tak silap la, aku kena charge rm 170.00 kot..So, kali nie,aku dah berjaya melakukan penjimatan sebanyak RM50.00..Huhuhuhuhu..Jimat-jimat..

Barang-barang kat ofis nie pun aku dah siap packing..Semua kerja-kerja tertangguh pun dah settle..So, ini adalah entri terakhir aku dengan menggunakan pc ofis aku..huhuhuhu..Balik rumah nanti, aku nak buat misi packing baju-baju aku pulak.. Rasanya macam banyak je..

Bye-bye JB...



~from taiping with love~

1 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

wah jb dalam kenangan :)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...