...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...sesi posing maut...

3
salam semua.,

Baru kejap tadi aku uploadkan gambar untuk masuk contest 'Saga Snap and Win'.. Mudah-mudahan adalah kot rezeki aku kan..Mana la nk tau, kot2 juri tue berkenan dengan gambar yg aku ambik tue..Aku bersusah payah tau balik kampung semata-mata untuk bergambar dengan kereta aku ..huhuhuhu..xpe2, demi RM 25K, aku sanggup beb..Apalah sangat tiket bas berharga Rm110 tue klu nk dibandingkan dengan RM25k.. kan kan kan.. (kalau aku menang le)..Ok2, jom tgk gambar posing maut aku, wife dan Saga BLM tercinta..







Lokasi Posing Maut : Taman Tasik Taiping


Gajet : Kamera Digital Sony Cyber-shot DSC-S650 ( 7.2 Mega Pixels)

Gitar : Bukan aku punya, tp pinjam dari Izzat.. TQ bro

Kereta : Proton Saga BLM 1.3 (a).. hah, ini kereta ana yang punya..


Hehehe,amcam geng? Ok tak gambar-gambar nie? Asenye ade peluang tak nk gondol grand prize tue..



~from taiping with love~

3 comments:

Mrs. Q! said...

pic yg 1st tu cantek!
btw, gdlux eh~

5zal said...

tq..hopefully..

Ct Arina said...

cantik2 ;)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers