...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...rajinnya aku...

1
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Hari nie dah hari Isnin 21 Jun 2010..Maknanya ini Isnin terakhir aku bertugas di JB nie..Dan minggu nie adalah minggu terakhir aku bertugas kat JB..Next week, aku akan mula bertugas kat Penang plak..So, hari nie, pagi-pagi sampai je ofis, terus aku buat kerja pembersihan kat meja ngan loker aku..Kasi packing semua barang-barang personal aku..Disebabkan tahap kerajinan aku sangat tinggi hari nie, habis semua benda aku bantai lap..Komputer, meja, tepi meja, rak, semua jadi mangsa kerajinan aku..Isk,rajin jgak aku nie rupenya kan..Hari nie, abis semua harta karun aku dalam laci dan loker aku selongkar bawak keluar..Kasut, baju, seluar jeans,ntah hape-hape lagi ntah semua terkeluar hari nie..Baru aku sedar yang ofis nie dah jadi macam rumah kedua aku pulak dah..Nie baru barang-barang aku kat ofis yang aku dah kemaskan,belum lagi barang-barang kat rumah plak..

Hmm,sesi mengemas dah settle..Jap lagi nk pegi Port Dickson plak..Nak settlekan kerja aku yang tertangguh sebelum aku berpindah nie..

p/s: Suke giler ofismate yang akan guna meja dan loker aku lepas nie,sebab dah comel dah..Clean and clear..

1 comments:

ierahaziera said...

slmt bertuka lokasi tempat kerja...
kat mane pon kiter kerja janji diberkati ALLAH...
=)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...