...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...Double Trouble 'Live in JB'...

3
salam semua...

Seperti yg telah diketahui ramai, Konsert Double Trouble (DT) 'Live in JB' telah pon berlangsung di Stadium Tan Sri Dato' Haji Hassan Yunos, Larkin Johor Bahru Johor pada 5 Jun 2010..dan aku merupakan salah seorang daripada ribuan peminat kumpulan lagenda rock Search dan Wings yang telah memenuhi stadium malam tue..Teruja gile beb dapat tgk konsert hebat camni..yg pasti,konsert DT nie mmg TERBAEKKKK!!!!...mmg puas hati sgt2 dapat tgk Search dan Wings beraksi secara live depan bijik mata...klu masa konsert DT yg kat KL tue aku just dpt tgk aksi-aksi rockers legend nie dalam majalah je,tp kali nie aku x lepaskan peluang utk alami sendiri kehebatan rockers legend nie beraksi atas pentas..puas hati wei dpt tgk Amy, Awie, Joe, Kid, Black, Yazid beraksi..suara Amy ngan Awie maintain rock..yg paling aku x leh tahan tgk, Kid ngan Joe goreng gitar...adoi, berasap telinga dengar...


Jgn cakap byk, jom aku nk share ngn korang suasana malam konsert tue yg sempat aku rakamkan guna digital kamera aku..tp, kualiti gambar kureng sket le,sbb kamera aku xlh zoom jauh..siot tol..tp at least,nampak jugak le Awie ngn Amy..jadi la kan,utk wat tatapan..

JOM LAYANZZZZZZ....ROCK! ROCK! ROCK!...



~nie le tiket Konsert Double Trouble 'Live in JB'..RM70 tue rege dia~


~suasana di pintu masuk stadium..semua tue dah x sabo nk head banging~


~rocker-rocker menuju ke stage~


~nie dia, rocker sejati..posing masa tengah pakai tag tangan~


~nie le dia tangkal kencing malam...hahahaha..tag nie diberi masa kt pintu masuk lepas check tiket~


~nie le dia rocker dari perak dan terengganu~


~rockers pon ada jiwa maa nk posing amik gambo~


~tgk, rockers-rockers JB,yehhhhh!!!!!~


~Awie on stage~
(p/s: lupa la masa nie dia tgh nyanyi lagu ape..hehehehe)


~nie yg aku paling x tahan tgk..Joe tgh goreng koteaw...goreng gitar daaa~


~Amy and Awie on stage~


~Awie tgh layan head banging ngan Eddy~


~solo guitar from Kid Search~


~Amy Search on stage~


~Joe Wings feeling maut goreng koteaw~


~rockers dengan muka kepuasan~




~from taiping with love~

3 comments:

Ct Arina said...

dalam byk2..
awie je aku suke..
pasal sore beliau bezzzzz~
(ibu aku pon kate gitu)
haha!

5zal said...

arina: klu ko nk tau,sore aku ngn awie lebih kurg je wei..hahahaha..wa kn rockers

Ct Arina said...

yaakkksssssssss!!
goli tokak den~

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers