...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...cerita World Cup daa...

0
salam semua..
Ini adalah entri pasal World Cup..Harap maklum
Tadi aku sempat menyaksikan perlawanan pertama Kumpulan E antara Belanda vs Denmark..Lokasi aku dan rakan-rakan melampiaskan nafsu adalah Restoran Ayub kat Skudai..Sambil-sambil melampiaskan nafsu, kitaorang sertakan sekali dengan pakej makanan dan minuman..Baru la lengkap sesi melampiaskan nafsu nie..

Ok2, sedikit review pasal game Belanda vs Denmark..Seperti dijangka la kan, Belanda dengan selambernye tapau Denmark 2-0..Aku dah agak dah..Denmark mana bleh kalahkan Belanda..Tapi masa separuh masa pertama, Denmark nie leh tahan liatnya..2 kali beb percubaan bahaya dari Denmark..Nasib keeper Belanda cool je depan pintu gol..Separuh masa pertama 0-0..Kalau dinilai dari aksi separuh masa pertama tadi, game nie boleh seri beb..Tapi sangkaan aku melencong ke tepi pintu gol..Rupa-rupanya Belanda melampiaskan nafsunya pada separuh masa kedua..Minit ke 46, Belanda dapat gol sebijik..Tue pon ehsan dari defend Denmark yang tertanduk masuk..Kire tue la 'own goal' pertama untuk World Cup kali nie..Dah dapat 1 gol, makin bernafsu le si Belanda nie..Best beb tengok Belanda attack..Attack dah mantap, tp sampai kt Van Persie utk wat finishing, hampeh..Van Persie menghampakan betol la malam nie..Tak tajam langsung..Dia lupa kot nak asah kaki pakai batu pengasah..Attack punya attack, last skali dapat jugak si Belanda nie gol kedua..Kali nie Dirk Kuyt yang score..Pe pun,kire aku puas hati la tengok game Belanda vs Denmark nie..Kire tak rugi la aku bayar nasi lemak dengan teh tarik halia kt mamak tue..

p/s: Team Belanda nie bukan team feveret aku, so aku hanya kenal 2-3 orang je player dia..team Denmark lagi la, aku kenal keeper dia aje ye..Harap maklum..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers