...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...mestilah pernah!!!...

3
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Syoknye dapat pegi Port Dickson..Huhuhuhu..Nie 1st time beb aku pegi PD..Teruja-teruja..Walaupun pegi atas urusan kerja, tapi ok la kan..Janji sampai gak aku kt PD tue..Habis satu bandar dia aku hemtam pusing-pusing..Lepas nie klu ade orang tanya aku pernah pergi PD ke tak, dengan eksyennya aku nak cakap, MESTILAH PERNAH!!!

Itu aje lah yang aku nak cakap kali nie..

p/s: padahal mesti ada antara korang yg dah jemu pegi PD kan..


~from taiping with love~

3 comments:

cik panadol said...

entry yang agak gayat!hahaha
tp klakar.....besh!

Yuni Aisyah said...

PD best.??huhu..bg kte x rasanya..

Duniakuabstrak said...

ko penah pegi Brazil tak? hah jawab..haha

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers