...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...Agnes Monica berbogel..betul ke?...

1
Panas! Panas! Panas! Fuhhhh..eh, macam Awal Ashaari plak aku nie..

Gempak!!!!

Cerita terbaru,terhangat,terhangit dan yang sewaktu dengannya..Cerita Ariel Peterporn tak reda lagi, dah timbul pulak satu cerita sensasi made in Indonesia...VIDEO BOGEL AGNES MONICA..

WOW!!!! WOW lagik!!! dan LAGI!!!!


Tapi, betul ke semua cerita nie? Entah,aku tak tau dan jangan tanya aku..Cerita nie pun aku dapat masa baca paper Metro..Gi tanya orang-orang indon kat laur sana..Diaorang tau kot..Silap-silap dah ada pon video tue..Tapi jangan mintak kat aku..Tapi kalau nak bagi kat aku takpe..Hohohohoho..


~from taiping with love~

1 comments:

cheqna said...

salam
macam2 skang kang..
tak heranla pasni makin banyak rahsia terbongkar

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...