...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...misi aku...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Sejak pindah ke Penang nie, aku dah semakin kekurangan masa la nak bermanja-manja dengan blog merah aku nie..Sekarang nie aku dah tak seaktif masa kat Johor dulu update blog..Aku sekarang nie ada misi yang lebih penting dari update blog tau..Walaupun misi nie penting, tapi aku tak pernah lupakan blog merah nie..Just abaikan sekejap je..Jangan marah ya wahai blog merah..

Misi yang aku maksudkan tue adalah misi sesuaikan diri dengan tempat baru aku sekarang nie..Banyak benda yang aku kena sesuaikan..Dari segi pergaulan,suasana temat kerja,perbelanjaan,setting masa dan macam-macam lagi la..Klu ade antara korang yang pernah alami situasi berpindah nie,mesti tau kan ape yang aku tengah alami sekarang..Disebabkan faktor-faktor nie lah, kini aku terpaksa menganaktirikan blog merah aku..Lagipun,sejak pindah Penang nie, otak aku tak berapa ada idea la nak tulis entri..Padahal banyak benda-benda baru yang aku jumpa kat Penang nie..Tapi semua tue dok je dalam otak aku nie..Nak bawak keluarkan,dia tak mau keluar pulak dah..Tue yang jadi blog aku nie kesunyiaan dari entri-entri baru..Tapi, Insyallah, keadaan nie tak kan berlarutan..Aku akan come out dengan entri-entri yang lebih fresh,hot dan berinformasi nanti ye..Bagi la aku masa nak sesuaikan diri kat Penang nie..Dalam otak nie dok penuh lagi dengan peta Johor..Tengah berusaha gigih nie nak sumbat peta Penang plak dalam otak..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers