...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...entri sebelum mandi...

0
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Adoi,kaw-kaw punya bosan hari nie..Tak tau ape nak buat..Nak balik Taiping, aku sekarang nie ada kat JB..Gile punya jauh kalau nak balik..Miss my bucuk very much daa..Next week baru leh jumpa buah hati aku tue..Dah 2 minggu beb tak jumpa..Jumpa pon dalam 3G je..Mana puas..Tak leh nak tarik-tarik pipi..

Jap lagi,nak gi lunch kejap kt Restoran Sri Bayu Perdana..Pas tue, nak gi Kompleks Belia dan Sukan JB nak gi tengok tournament futsal ngan Jai a.k.a officemate aku masa aku kat JB..Seb bek la ada si Jai nie, klu tak, mati keras aku dok umah nie sorang-sorang..

Jom mandi..Hahahahahaha..Apa punya spesies daa aku nie, kol 12 baru nak mandi..Aku jimat air la..Dah la datang JB nie menumpang umah orang,lagi mau buat pembaziran ke..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...