...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...blogger terkenal minta cerai guna blog...

4
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Apa cerita nie? Blogger terkenal (terkenal ke?) mintak cerai guna blog..Isk isk isk..Dulu kecoh pasal cerai-berai guna sms,sekarang nie dah ada style baru pulak dah,guna blog..Hmm,nie kisah yang aku baca kat muka depan akhbar Kosmo semalam..Mungkin ada antara korang ada terbaca cerita nie kot..Kisah rumahtangga 2 orang blogger terkenal yang berstatus laki bini yang dah lama berkahwin..Dan diaorang nie pulak berstatus Dato dan Datin tau..Kelas gitu..Patut la sampai nak mintak cerai pon nak dengan cara yang bergaya..Aku malas nak mentionkan sapa yang empunya diri yang bergelar Dato dan Datin nie..Korang cari sendiri ye..Dikhabarkan 2 orang blogger memang terkenal dan ada banyak followers..Yeke? Ntah,jangan tanya aku..Aku pun tak pernah lagi menjelajah ke blog diorang nie..

Aku tak pasti la kan samada entri dari blogger terkenal yang berstatus Datin nie hanya luahan perasaan dia aje..Tapi, kalau nak buat luahan perasaan pon, buat la luahan perasaan pasal benda-benda lain..Hal-hal rumahtangga macam nie aku rasa sangat-sangat tak sesuai untuk dijadikan entri luahan perasaan dalam blog..Tak payah la nak bagitau satu dunia pasal masalah rumahtangga tue..Takde orang yang nak tau pon..


~from taiping with love~

4 comments:

Affan Ruslan said...

huhu. macam2 skg.

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

dulu masa aku nk peperiksaan SPM ad keluar solan mengenai cerai..
Adakah talak akan jatuh sekiranye suami melefaskan cerai melalui SMS?dan berikan alasan Anda?
sekarang ni melalui blog pulak...so aku rasa jawapannye sama je....
talak akan jatuh..alasannye...perbuatan xbermoral...

fahmijarai said...

mcm2 skrg ni.. guna kelebihan pula..hehe

daur ulang said...

salam kenal, kunjugan pertama..

sudah denger lagu untuk ariel di youtube, dari fans peterpan?
http://www.youtube.com/watch?v=oha5NP6lY0c

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...