...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...mewarna batik...

1
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Tengahari tadi, aku pegi ke Taiping Sentral dengan wife aku sebab nak layan citer Zoo, lakonan Mazlan Pet-Pet kat Big Cinemas..Ok jugak la citer dia..Kire tak le rugi duit beli tiket..Lepas tengok wayang, kami ronda-ronda kat gorund floor Taiping Sentral tue.Ada pameran kraftangan kat situ..Macam-macam la barang kraftangan yang dipamerkan kat situ..Jalan punya jalan, kami berhenti kat satu booth lukisan batik..Kat situ orang ramai leh try belajar cara mewarna batik dari sorang pakcik dari Terengganu..Aku ngan wife pon try la..Best aRr,1st time wat benda nie..Teruja sungguh..Disebabkan tahap keterujaan aku amat tinggi, aku pon beli la 1 set corak batik siap dengan warna..RM15 je untuk 2 corak bunga batik dan 4 botol warna..Murah kan..

 ~ nie la dia corak batik yang masih belum diwarnakan~

Balik je ke rumah,dengan rakusnya aku suruh wife aku tolong bancuhkan warna..Aku dah tak sabar-sabar nak try warnakan bunga batik yang aku beli tadi..Dan selepas 30 minit beraksi, inilah dia hasilnya..Taraaaaa..

~ yang dah siap diwarnakan~

Amacam, cantik tak? Kalau tak cantik, tolong jangan kutuk ok..Aku bukan pro..Tapi ok sket dari budak sekolah k..Hahahahaahaha..


~from taiping with love~

1 comments:

En iLHAM said...

cantik
pergh bro, memang berbakat ni
next time boleh bukak butik lah
hehe

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers