...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...entri di kala menanti...

3
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Entri di kala menanti detik 6 petang..Actually aku sekarang nie tengah dalam mode 'menanti'..Adoi, lambatnye lagi pukul 6 petang..Aku sekarang nie ada kat area Sri Iskandar, Perak..Korang tau ke kat mana tue? Ok, kat sini lah terletaknye Uitm cawangan Perak, iaitu Uitm Sri Iskandar..Kat sini gak ada 1 lagi ' U ', Universiti Teknologi Petronas (UTP)..Aku tengah tunggu wife aku abis kelas sebenarnya kt Uitm tue..Hari nie wife aku kena attend kelas dari pukul 8 pg - 6 ptg..

Bosan giler nie wei..Pagi tadi tak bosan sgt sebab aku boleh online guna lappy yang aku bawak..Tapi, baru pakai 3 jam, bateri plak abis..Lepas lunch ngan wife kat kafe Uitm td, terus aku keluar pusing-pusing area Sri Iskandar nie cari port nak lepak..Akhirnya jumpa satu Cyber Cafe..Dan entri nie aku tulis kat CYBER CAFE..huhuhuhuhu..

Tadi masa lunch, seronok dapat tengok adik-adik Uitm serbu kafe..Gerenti kaw-kaw punya lapar..Al maklum la kan,penat study..Tetiba teringat zaman aku jadi student dulu-dulu..Cam tue jugak le aku pon..Kan seronok kalau dapat jadi student balik..Hmmm...


~from taiping with love~

3 comments:

Unknown said...

btol2..syok jadi student :)

Kak Amy said...

singgah dan follow2 me too

5zal said...

alinac: syok jadi student, tp bab study tue yg x berkenan tue..

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers