...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...misi mencari kepuasan...

0
salam semua...

PUAS PUAS PUAS!!!!
puas sebab ape??...jeng jeng jeng..korang jgn pikir yg negatif ye..aku puas sebab dapat jalan kaw-kaw dengan wife terchenta aku..puas tol dok kt taiping time cuti 3 hari nie..wife aku pon semakin pulih dari alahan dia..dah xde muntah-muntah hijau dah..alhamdulillah..3 hari aku dok kampung nie,dapat gi kenduri bestfren aku kt tasek gelugor,penang..sonok tgk kawan-kawan bina masjid nie..lepas balik dari kenduri tue,trus aku dan wife gi tesco..bawak wife aku g tukar housing hp dia yg dah hancur berkecai tue..seronok wife aku tue dengan housing hp baru dia..pink color tau..lepas tukar housing hp, pegi plak ke kedai kain nagoya..kali nie,kitaorang ada misi untuk wat tema inggeris untuk rumah..peeewiit..so,kitaorang mulakan dengan misi mencari langsir yg sesuai...pusing punya pusing dalam nagoya tue,akhirnya jumpa jugak kain langsir yg diidam-idamkan..kain langsir dengan corak bunga-bunga color purple..sweet sgt..dah le sweet,harga pon rumah..just rm 3.80 je semeter..ok la kan harga tue..aku n wife mmg cari kain langsir yg cantik tp harga murah..mmg la susah sket nk cari,tp akhirnya jumpa jugak..

langsir ala inggeris dah jumpa,so aku n wife berkunjung plak ke court mammort untuk melancarkan misi yang seterusnya..jalan-jalan tgk sofa..kot2 ade yg design tema kitaorang..kali nie,kunjungan ke court mammort mmg tak menghampakan..design sofa ala inggeris yg kitaorang cari ada kt situ..cantik bangat dong..harga dia pon bagi aku boleh tahan la..teruja toi aku tgk..wife aku lagi le terujanya..mmg dah lama wife aku ngidam nk cari sofa design cam tue..kt taiping nie susah sket nk cari design sofa yg cantik2..kt taiping ni xde kedai-kedai perabot yg grand-grand..so,susah sket la nk cari design yg kitaorang nk..klu nk jugak,kena pegi ipoh atau penang..isk,buang duit je semata-mata utk g survey je kan..dah le pegi jauh-jauh,belum tentu ade yg berkenan..tp aku x beli lagi la sofa yang jadi pojaan hati tue..sebab kitaorang baru survey2 tengok harga n design..lagipon sofa kt rumah tue ade lagi..memang berniat nak jual sofa yg sedia ada tue,tgh dok cari buyer yg berminat..sekarang nie,wife aku n mak mertua aku dok sibuk la cari buyer utk sofa lama tue..

banyak benda nk kena ubah sebenarnya kt rumah aku tue klu nk buat sytle ala inggeris nie..sebelum nie,kitaorang wt tema warna coklat krim..so,perabot dan segala mak nenek kt ruang rumah tue dah dimatchingkan..tp untuk make over secara 100% tue mungkin le tak..ade jugak beberapa barang dlm rumah tue yg boleh dimodified untuk jadikan dia ala inggeris..so,aku n wife kena tingkatkan usaha untuk wat transformasi nie..aku n wife akan cuba pastikan x gunakan kos yg banyak utk projek nie..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers