...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...ADAMAYA, berakhir sudah...

3

...dah abis daa...

salam semua..
rase-rasenya la kan, petang semalam gerenti ramai yg berpusu-pusu+tergesa=gesa untuk sampai ke rumah @ tempat yg ade tv sebelum jam 6.30 petang..tol x??..termasuk le aku..sebab ape???...lagi mau tanya ka!!!! semalam kan EPISOD LAST ADAMAYA...adoi,sadis toi citer feveret aku tue dah abis..nie bermakna next week kol 6.30 petang kt tv3 dah xder la AMANIku yg kiut-miut tue..AMANI, JANGAN TINGGALKAN PAPA!!!!...(perasannn...)

ape pon,aku tersangat2 la puas hati dengan ending ADAMAYA semalam..walaupon ramai yg dah dapat agak ending dia macam mana kan..tahniah beb untuk sein, lisa surihani,faizal yusuf dan semestinya adik mia sara di atas lakonan yang MANTAP!!!!..clap clap clap...xleh tahan la tgk adam nangis semalam..nangis yg macho+cool..peeewiiiittt...semalam baru le utk pertama kalinya aku rasa kesian kat si dani tue..sian dia,gila bayang kt maya..tue la,sapa suh jahat sgt..nie le balasannya..

hopefully pas nie adalah lagi siri-siri drama yg mantap cam ADAMAYA dan NUR KASIH kt tv3..barulah petangku lebih bermakna..hehehehe..


~from taiping with love~

3 comments:

MAMA IETA said...

Ieta memang sukalah ending dia semalam. Menitis air mata ieta sekejap tengok betapa Maya bersungguh-sungguh minta maaf pada Adam. Dan yang paling Best ye, yang Last lah. Best Gila! Bahagianya...............
Padan muka Dani! memang patut jadi gila pon. dari awal lagi memang dah gila. Ada isteri, pg cari isteri orang, last2 kawan sendiri yang pikul tanggugjawab si Dani 2.
Tapi apaapa pon cerita AdaMaya ni Best Gila.........

AdaForever said...

hehe...taw xpe..ending yg best..
hehe..sukee tgok adam..hnsem..haha..
amani yg kiut miut tu..'
ee..geram..rase nk cubit2 pipit die..hikhik...=)

faizal said...

wah,mama ieta ske gile ek dani jadi gila..huhuhuhuhu..
ada:mana leh ske ati tarik pipi amani,aset tue..

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...