...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...kisah petang ini...

2
"relax,relax, jgn la berebut2..jap lagi semua dapat keluar"..aku berkata kepada PELUH-PELUHku..hangin toi aku dengan peluh-peluh nie..xgheti2 nk beratur time nk kuar..ingat liang roma aku nie beso lubang hidung aku ke?...bawak2 le bersabo...



sebenarnya aku nie baru je lepas men badminton..penat beb..lama beno aku ase aku x pegang raket..seb bek la aku masih lagi kenal bentuk raket badminton mcm mana..klu x,haru biru jugak wei..ase2nya hari nie adalah kali pertama aku pegang raket badminton utk tahun nie..so,ari nie jugak merupakan hari pertama aku berpeluh kaw-kaw punya time PETANG...huhhuhuhuhu..aku nie adalah antara insan yg tersgt la malas di kala petang menjelma..harap maklum..sekian ceritaku di petang ini..



~from taiping with love~

2 comments:

Amirah Najihah said...

mula2 baca I thought peluh tu lumba2 nak kuar dari lubang hidung. pelik jugak. ahahaha.

yeahh maju lah sukan untuk diri sendiri~

tahniah pegang raket badminton wat kali pertama.kikiki

CikGadis said...

lobang idong mu mnjadi pujaan ati ku ..
ngeh3

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...