...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...akibat xde idea...

0

Assalamualaikum...

Disebabkan hari nie aku terlampau xde idea nk membebel, so aku just nk tulis lirik lagu yg selalu aku dendangkan semasa konsert SABUN DI BILIK AIR dan menjadi kegilaan dan siulan berus gigi, sabun dettol, berus basuh kain, ubat gigi colgate dan botol shampoo aku dalam bilik air...

p/s: nie le akibatnya klu aku dah xde idea..merepek meraban ntah hape2...

SELAGI ADA RINDU - PAK LONG

Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi

co

Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers