...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...part 2 - selamat pengantin baru, Muhafeez...

0
salam semua..
ok2, kita sambung kembali ye kisah sang kancil dengan buaya nie ye..hehehehehe..pesal tetiba citer sang kancil plak nie..

sambungan dari part 1

nk dekat 15 minit jugak le kitaorang dok melepak kt stesen minyak Esso tue sambil tunggu sorang lagi classmate kitaorang yg diberi nama Mohd Fadzlullah a.k.a afad..ingatkan aku yg paling lambat,upernye ade sorg lagi insan yg lagiiiiiiiii la lambat..tp at least,si afad nie sampai jugak untuk join kitaorang..afad nie bukan saje classmate aku, malah dia nie housemate aku gak masa kt PUO dlu...aku tanya la kt afad nie,nape sampai lambat..dia kata,sebelum nk dtg kt kitaorang td, dia gi basuh keta..tue yg lambat tue..

~sama tinggi,sama kaler kulit, tp afad debab sket dr aku..huhuhuhu~

dipendekkan cerita,akhirnya kitaorang pon sampai le ke destinasi..time tue jam nak dekat pukul 2 ptg dah..perut mmg dah berbunyi kaw-kaw..ape lagi,aku n da geng serbu trus la amik nasi..tp sebelum tue,kitaorang sempat jumpa tuan rumah salam hulur apa2 yang patut dlu..sempat jugak aku gi jumpa pengantin..masa tue pengantin tengah makan biadap...eh,silap...makan beradab..hah,satu yg aku nk puji,walaupon lauk dia simple je,tp mmg terbaek...sedap giler beb ayam masak merah dan daging masak hitam dia..mmg menepati selera makan aku la..trimas kepada tuan rumah sebab sudi jamu aku n da geng makan lauk yg terbaek nie..


~bergambar dengan wife terchenta selepas puas melantak...brrrruughhh!!! Alhamdulillah~

kitaorang makan mmg dengan penuh selera la..yela,lauk sedap beb..klu x, xkan la si afad tue siap lh gi tambah nasi lagi..peh,dia mmg kuat makan dari dulu lagi..patut badan dia xpnah slim..lepas abis aktiviti melahap,baru la kitaorang leh fokus sket kt pengantin..huhuhuhuhu..baru la timbul nawaitu di hati kitaorang utk bergambar dengan pengantin..jom tgk sesi fotografi kitaorang dengan pengantin di pelamin ye..


~bersama pasangan pengantin dengan tema hitam putih..kelas gituuu!!!~



~bergambar kenangan bersama pengantin~

ape pun,tahniah aku ucapkan kepada Muhafeez dan isteri di atas perkahwinan nie..mudah-mudahan akan kekal hingga ke anak cucu..amin..



~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...