...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...my 1st AWARD...OMG!!!...

4
salam semua...
alhamdulilah,setelah hampir sebulan aku menceburi arena blogging nie,akhirnya aku dikurniakan satu AWARD!!!..huhuhuhhuhu,teruja toi asenye...xsangka ade jugak yg nak bagi award kt blog aku nie..SETINGGI-TINGGI ucapan terima kasih kepada CIK IERAHAZIERA kerana sudi bagi award nie.. (cantik ke blog aku nie?..cantik le kot ek,klu x takkan orang nk kasi award nie kan)...


menurut CIK IERAHAZIERA, org yg dpt award nih kene wat camnih:
1) kena wat post pasal award ni
2) copy gambar award cam kt atas 2
3) bg la ucapan cket dan bg link orang yg bagi award kat korang 2..
4) kena la tag 15 orang yang aku nak beri award ni plak..

syarat yg pertama = DONE!!!
syarat yg kedua = DONE!!!
syarat ketiga = DONE!!!
syarat keempat = inilah dia insan-insan yg aku pilih untuk terima award nie...hope korang dapat menerimanya dengan tangan yg terbuka k...nie kire special dedication dari aku kepada blogger yg sudie jadi followers aku..



~from taiping with love~

4 comments:

Shey Lokman™ said...

tahniah !


dari : shey hemsem :DD

Anonymous said...

itu sayer....heheheee

notti netti said...

terima kasih...hehehe

Connecting With My Own Soul said...

alah! xdapat pon :D
xcukup bertuah ni. huhu.
anyway, congrats!

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers