...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...my 2nd award...tq

0
salam semua..
alhamdulilah, akhirnya 2nd award untuk aku telah memunculkan dirinya..ucapan terima kasih kepada eddyboyz86 kerana sudi bg award nie kepada blog aku yg baru sebulan jagung nie..ops,tanpa sebarang rasa riak @ yang sewaktu dengannya, aku dengan penuh rendah diri nk tunjukkan award yg aku dpt nie..



kt sini aku nk share sedikit ttg PENGERTIAN AWARD nie..

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi

Walaupon blog aku baru je sebulan jagung, tp dah mampu untuk terima award nie,aku rase sgt-sgt puas hati dan bangga tau..nampaknya ade blogger-blogger yg jauh lebih otai dan senior dari aku yg telah buat penilaian yg positif ttg blog aku nie..dengan hadirnya award kedua nie,aku semakin yakin utk terus melangkah dalam dunia baru aku nie..kini,aku dah tak rase aku adalah NEWBIE,tp aku juga masih belum rasa aku nie OTAI..jauh lg perjalanan aku untuk bergelar "OTAI"..aku cuma nk pastikan diri aku improve setiap hari..so, aku harapkan sokongan,kritikan dan teguran dari korang semua..peace..

kat cni,aku nk forwardkan award nie kepada 5 orang blogger yang pada aku mmg layak selayaknya utk terima award nie..

cikgu iera
cik ierahaziera
cik bulan
en.loqman hakim
coretan uda


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers