...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...saya budak baru belajar...

1
salam semua...

Alhamdulilah, aku tersgt2 teruja sebab followers aku kini dah mencecah 53 org!!!...tq very2 much kepada readers @ blogger yg sudie follow blog baby aku nie..walaupun blog aku ni lagi 2 hari genap le usianya sebulan, tp dah ade yg sudie nk baca @ dengar coretan2 aku nie..terasa sgt2 dihargai..at least aku tau ade jugak insan2 di luar sana yg sudie nk dengar omelan aku di sini..skrg nie, nafsu aku utk menulis begitu membuak2..kaw2 dah nie..aku harapkan prestasi aku nie mampu berkekalan..dan aku sebagai blogger yg masih mentah nie amat2 mengharapkan support dari blogger2 yg len..ape2 yg kurang, yg x kena ttg blog aku nie,hope korang semua dapat beri komen dan kritikan..aku skrg nie masih dalam proses learning..byk beb hal ehwal dunia blogging yg aku masih xtaw..

~SHARING IS CARING~


~from taiping with love~

1 comments:

Connecting With My Own Soul said...

hee. sama lah! saya pun budak baru belajar. thanx sebab support and follow blog saya. :)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers