...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aku kembali...

0
salam semua..
alamak,rupe-rupenye dah 2 hari aku x buat sebarang entri..dalam 2 hari nie jugak aku malas gile blogwalking..dan hari nie,aku kembali untuk mencoret sesuatu..actually bukan aku malas atau pun dah xde semangat nk berblog,cuma aku agak sibuk set up something..benda yg aku set up nie kirenya boleh dikategorikan benda yg mmg aku nk laksanakan pada tahun nie..tue yg aku spend byk masa kt projek aku tue..hingga mengabaikan blog kesayangan aku nie..ape pun,bila siap je projek yg aku tgh set up tue,aku gto ye..sbb projek yg aku buat nie mmg akan melibatkan korang dan aku btol2 harapkan akan dpt support yg baik dr geng-geng blogger semua..nanti aku announcekan ye..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers