...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...


...jom main tembak-tembak...

6
salam semua..
sabtu lepas aku menjalani latihan menembak di IPK Johor Bahru..bukan menembak pakai senapang,just menembak guna pistol semi automatik je..HK USP COMPACT nama pistol tue..buatan jerman..actually latihan menembak ni dianjurkan oleh ofis aku,sebagai latihan kepada anggota tentang cara pengendalian senjata api..mesti korang tertanya-tanya kan ape kebenda la kerja aku nie,sampai kena wat latihan menembak..asenye aku pon xpernah lagi ceritakan pasal pekerjaan aku..tp, aku ase xde kepentingannye utk aku story-mory pasal keje aku..

hah,meh aku nk tunjuk pistol yg aku gunakan utk latihan tue..mungkin ade daripada korang xpernah tgk pistol jenis HK USP COMPACT nie kan..taraaaaaa...


aku bukanle nk cerita tentang cara-cara nak menembak sebab aku pon bukannye cun sgt dalam aktiviti tembak-menembak nie..hehehehe..cuma aku nk tunjukkan kt korang 2 gambar nie jer..meh tengok sama-sama..



gambar diatas bukan berniat utk berlagak atau nak cakap aku nie teror menembak..just nk share je utk tatapan sesape yg sudi nk tgk..hehehe..piala kecik nie aku dapat sebagai naib johan bagi acara falling plate @ tembak piring masa latihan menembak tue..nie acara berpasukan sebenarnya..klu individu,mmg confirm aku xkan dpt ape2 piala..hahahahaha..terima kasih kepada Abg Sanan kerana kehandalan beliau menembak sehingga membuatkan aku juga dapat piala nie..(padahal aku tembak satu pon x kena,ntah pi mana2 ntah peluru tue)



~yang paling tinggi tue lah Abg Sanan yg sgt teror menembak..yg len tue tukang abiskan peluru je~


~from taiping with love~

6 comments:

miss hav0c said...

pewit pewit hebak ah mung..haha ajor saya jugok buleh?



awk follower saya? sila amek award ye

http://maladagreat.blogspot.com/2010/05/sila-ambil-award-anda.html

ierahaziera said...

nk tembak jugak...nk tembak jugaaakkkk

atty's said...

beshnya lah ..dpt tembak menembak ..mcm dalam filem..tp hati2 ye.

knowg said...

wuyoo maen tembak2.. mcm counter strike.. :P

faizal said...

best mmg best.tp baru pegang 2-3 saat dan menggigil tangan..

aduka said...

naib johan tuuuuuuuuuuuuu..
=)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...