...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...detik 6.00 petang...

3
salam semua..
hmm,petang ni tepat jam 6.00 petang,aku pasti akan berada di hadapan tv..dan aku nk korang semua pon buat benda yg sama gak..aku x kire,korang kena buat jugak..dan pastikan bila dah ade depan tv tue,bukak cenel TV1..dan tolong jgn dok gatal2 nk tgk cenel lain..
APE!!!!!...korang tanya kenape nk kena tgk TV1 kol 6 petang nie..???....meh cni aku nk bagitau sebab musababnya ye...BACA DENGAN TELITI APE YG AKU CAKAP NIE OK!!!...

TEPAT JAM 6.00 PETANG NIE, PASUKAN PIALA THOMAS NEGARA KITA AKAN TURUN BERAKSI MENENTANG NIGERIA..

so,marilah kita sama2 tonton perlawanan nie ye..dibawa secara langsung taw oleh RTM..rugi wei x tgk..DATO LEE CHONG WEI main tue..

p/s: betol2 berharap pasukan kita dapat menang Thomas Cup tahun nie..asyik2 China je yg menang..


~from taiping with love~

3 comments:

Amirah Najihah said...

yeah!
nk tgk jugak~

doa2 la menang.huhuh-__-

5zal said...

jom tengok...huhuhuhuhu

Connecting With My Own Soul said...

tak sempat tgk. huu. menang??

do visit my blog yah. :)

http://difficulteasy.blogspot.com

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers